2013. november 17., vasárnap

1.Rész

Sziasztok,Emma Hudson vagyok,elég kényelmes életem van,az Apámnak a cége a
"Hudson lemez kiadó",ezért nem szenvedek sok mindenben hiányt,a szüleim elváltak,Apával kell laknom..sajnos..de persze Apámnak kellett egy másik nő,Veronika annyira utálom azt a nőt hogy az valami hihetetlen,Apát csak kihasználja,természetesen már összeházasodtak,addig nem hagyta békén Apát,persze ebből semmit sem vesz le,és ha én szóvá teszem,rögtön leráz vagy leordítja hogy,hogy gondolhatok ilyet az Ő kis szerelméről,elhányom magam ..Az egyetlen vigaszom Harry..Harry Styles,igen a One Direction szívtiprója,szerencsés vagyok. A suliban már végzős vagyok,a legjobb barátnőm Emily és Én vagyunk az úgy mond "menő" lányok a suliban,mindenki velünk akar barátkozni,de persze nem miattunk,hanem azért,hogy Ők is olyanok legyenek mint mi.
                                                                              ~*~

-Szia Harry.-köszöntem a barátomnak miközben kinyitottam az ajtót-
-Szia Édes.-Lépett beljebb és megcsókolt- Na mit terveztél mára?-kérdezte-
-Öhm..Nem úgy volt..hogy izé..-dadogtam össze-vissza.
-Nyugi Em,csak hülyéskedek,már megvan a programunk-mosolygott kajánul.-
-Akkor minek szívatsz?-húztam fel a szemöldököm,de nem bírtam tovább el nevettem magam- Na és akkor mit fogunk csinálni?-kérdeztem mosolyogva-
-Arra gondoltam,hogy elmehetnénk sétálni egy kicsit,utána elviszlek egy étterembe..és..-megállt és csak mosolygott..-
-és? mi és? -kérdeztem de Ő mindig mosolygott- Mondjad már Harry-nevettem el magam-
-Majd megtudod-közelebb lépett és megcsókolt,közelebb húzott a két kezét a derekamra helyezte,én közben a kezemmel a haját túrtam,az a haj istenem,azok a fürtök..
-Khm..-hallottuk hogy valaki mögöttünk köhint egyet,hát persze,hogy az Én egyetlen nevelő anyám volt.Elváltunk egymástól Harryvel és felé fordultunk.
-Mit akarsz? -flegmáztam-
-Csak,meg akartam kérdezni,hogy ma itthon alszol-e?-kérdezte mosolyogva,de csak Harry miatt...gondolom..Rá néztem Harryre,majd vissza Veronikára.
-Nálam alszik ma este.-beszélt helyettem Harry.-
-Rendeben,akkor sziasztok,jó mulatást.-Kacsintott Harryre,én csak felnevettem-
-Na gyere,segíts ruhát választani.-Fogtam meg a kezét,és húztam fel a lépcsőn-
-Na és milyen ruhát vegyek fel?-nyávogtam Harrynek,mert tényleg fogalmam sincs,hogy mit vegyek fel.-
-Na menj arrébb,majd én megnézem.-állt a szekrényem elé,és elkezdett kutakodni benne,majd felmutatta ezeket.: 
Egész jól választott,gyorsan felhúztam a sarumat és már mehettünk is,út közben sokat nevettünk,de...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése